Lån lokaler i Sundhedscenter Hadsten

Foreninger og frivillige aktører i Favrskov Kommune har mulighed for at låne lokaler i Favrskov Sundhedscenter, Hovvej 76, Hadsten

Sæsonudlån eller enkeltstående udlån

Du eller din forening kan låne lokaler på enkeltstående dage til arrangementer, kursusdag eller lignende – eller I kan søge om at få tildelt timer (sæsonudlån) i sundhedscentrets lokaler.

For at søge om lån af lokaler, skal du udfylde et ansøgningsskema, som du kan få ved at kontakte receptionen på [email protected] eller ringe på 89 64 21 10.

Der er mulighed for lån af lokaler i Sundhedscentret alle ugens dage med undtagelse af mandag til torsdag kl. 8-15.30 og fredag kl. 8-14.

Træningskøkkenet er som det eneste lokale muligt at søge om udlån af i dagtimer på hverdage.

Undervejs kan der forekomme enkelte aflysninger i forbindelse med udlån af lokaler til kommunale arrangementer. I givet fald kontaktes du/I i god tid af receptionen i sundhedscenter Hadsten.

Hvis du/I er nødt til at aflyse en aktivitet, så er det vigtigt at I kontakter receptionen hurtigst muligt, så bookingen kan slettes, og lokalet kan frigøres til andre aktiviteter.

Lokalerne skal naturligvis afleveres opryddet og med borde og stole i standardopstilling.